If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аре аре са, има повече от двама души от форума дето са си купували Алфа от магазина. Сигурно сме го докарали даже до двуцифрено число Без да броим Змея де, там сделката пропадна на косъм, въпреки че пушиха пури в шоурума
А и не всички от средно 15-те клиенти годишно на Милано Мотърс са във форума - и то добре и че ММ не разчитат само на нашия форум де, че като ги знам те кви виртуозни търговци са, ако бяха случили и на кофти клиенти, съвсем нямаше да имат шанс за оцеляване
Иначе ме интересува колко ше струва колата, щото ми е интересно колко ше е конкурентна и дали ше има шанс за пазарен успех или ше се запътваме пак надолу по склона...
И аз точно тва си мислех напоследък, че май залагат повече на US пазара, а Европа им е на втори план за сега...
Особено с таз платформа от Мерц/300Ц и с тия пентастари по 4-500 коня. С тез мотори в Европа освен да търсят клиентите на БМВ, Ауди и Мазерати не виждам кой
И къде я видя тази платформа от МБ/300ц, колега?Новата платформа няма нищо общо с камионджийската платформа на МБ.Има доста писано по въпроса, просто трябва да четеш.Италианците трябва да са напълно луди да се занимават със старите мерцедесови платформи.Убеден съм,че не са.
...Новата платформа няма нищо общо с камионджийската платформа на МБ.Има доста писано по въпроса, просто трябва да четеш.Италианците трябва да са напълно луди да се занимават със старите мерцедесови платформи.Убеден съм,че не са.
Вземам си бележка и отивам да чета, ама и ти да беше прочел темата
Аз говорех за тва, което каза Пух, щото до сега не се бях замислял, че първия 300C е от времето на колаборацията Даймлер-Крайслер, но после го проверих - даже и в уикипедия можеш да прочетеш Chrysler 300C е базиран на Chrysler LX Platform, която споделя доста общи компоненти с W211 Mercedes-Benz E-Class (2003-2009): "Shared components include the rear suspension design, front seat frames, wiring harnesses, steering column, the 5-speed automatic transmission's design, and a derivative of the 4Matic all-wheel drive system. The Chrysler 300 also features a double wishbone front suspension that is derived from the W220 Mercedes-Benz S-Class." http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_300#300C
А примерно тука според aмериканците, пише че Гиблито е LX-derived car. Горе долу историята се връзва, особено като имаш предвид че Фиат решиха Алфа да минават на задно таман след като купиха Крайслер. Което е логично, купуваш концерн, те пък имат платформа със задно, що да не намериш начин да я ползваш за следващите си модели http://www.allpar.com/cars/adopted/maserati/ghibli.html
Тука можеш да видиш и коментара на Харалд Вестер по темета: "Naturally," he says, "there are commonalities to reduce costs. But less than 10 percent of the Quattroporte's parts are carried over from other models." Тва казва достатъчно, надявам се че никой не очаква CTO нa компания като FCA да каже за марките за които отговаря "Вижте сега, ние продаваме Крайслери с италиански емблеми" Което естествено няма и да е вярно де, щото платформата реално е доста променена http://www.motortrend.com/roadtests/...rte_v_8_drive/
Ся естествено като се наложи да промениш една платформа 4-5 пъти за сяка следваща кола, тя няма много общо с оригинала, ама се пак от там си тръгнал. А и Фиат едва ли умират да разгласят публично че новите им Мазератита са малко-Крайслер, няма да е много добре за маркетинга
И освен това кво значи "старата камионджийска платформа на Бенц" - две коли построени чрез модификация на една и съща платформа могат да бъдат тотално различни и като размери/обем и като форма на купето и като поведение, така че едното няма общо с другото. Като цяло споделянето на платформи и компоненти се прави за да се пестят пари, а не за да се произвеждат еднакви коли с различни емблеми, което не че не се прави де, ама то е друг случай
А може и да не е вярно и да си прав де, може да нямат нищо общо, ама вместо да ни пращаш нас неуките да четем, да беше постнал някви линкове ти от къде четеш, се пак за тва е форума
Вземам си бележка и отивам да чета, ама и ти да беше прочел темата
Аз говорех за тва, което каза Пух, щото до сега не се бях замислял, че първия 300C е от времето на колаборацията Даймлер-Крайслер, но после го проверих - даже и в уикипедия можеш да прочетеш Chrysler 300C е базиран на Chrysler LX Platform, която споделя доста общи компоненти с W211 Mercedes-Benz E-Class (2003-2009): "Shared components include the rear suspension design, front seat frames, wiring harnesses, steering column, the 5-speed automatic transmission's design, and a derivative of the 4Matic all-wheel drive system. The Chrysler 300 also features a double wishbone front suspension that is derived from the W220 Mercedes-Benz S-Class." http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_300#300C
А примерно тука според aмериканците, пише че Гиблито е LX-derived car. Горе долу историята се връзва, особено като имаш предвид че Фиат решиха Алфа да минават на задно таман след като купиха Крайслер. Което е логично, купуваш концерн, те пък имат платформа със задно, що да не намериш начин да я ползваш за следващите си модели http://www.allpar.com/cars/adopted/maserati/ghibli.html
Тука можеш да видиш и коментара на Харалд Вестер по темета: "Naturally," he says, "there are commonalities to reduce costs. But less than 10 percent of the Quattroporte's parts are carried over from other models." Тва казва достатъчно, надявам се че никой не очаква CTO нa компания като FCA да каже за марките за които отговаря "Вижте сега, ние продаваме Крайслери с италиански емблеми" Което естествено няма и да е вярно де, щото платформата реално е доста променена http://www.motortrend.com/roadtests/...rte_v_8_drive/
Ся естествено като се наложи да промениш една платформа 4-5 пъти за сяка следваща кола, тя няма много общо с оригинала, ама се пак от там си тръгнал. А и Фиат едва ли умират да разгласят публично че новите им Мазератита са малко-Крайслер, няма да е много добре за маркетинга
И освен това кво значи "старата камионджийска платформа на Бенц" - две коли построени чрез модификация на една и съща платформа могат да бъдат тотално различни и като размери/обем и като форма на купето и като поведение, така че едното няма общо с другото. Като цяло споделянето на платформи и компоненти се прави за да се пестят пари, а не за да се произвеждат еднакви коли с различни емблеми, което не че не се прави де, ама то е друг случай
А може и да не е вярно и да си прав де, може да нямат нищо общо, ама вместо да ни пращаш нас неуките да четем, да беше постнал някви линкове ти от къде четеш, се пак за тва е форума
Много лично си го приел,колега.Не съм имал никакво намерение да те засягам.Факт е,че въпросната платформа е напълно нова разработка и от никъде не са тръгвали.Друг е въпроса, че ще я използват и за някои от американските модели.Информацията е на ФИАТ,които според някои колеги ловят маймуни с трици и лъжат най-безсрамно така,че няма какво да го разискваме повече този въпрос.
Много лично си го приел,колега.Не съм имал никакво намерение да те засягам.Факт е,че въпросната платформа е напълно нова разработка и от никъде не са тръгвали.Друг е въпроса, че ще я използват и за някои от американските модели.Информацията е на ФИАТ,които според някои колеги ловят маймуни с трици и лъжат най-безсрамно така,че няма какво да го разискваме повече този въпрос.
Не бе, не съм го приел лично, просто не разбирам кво коства на човек да пейстне линк към мястото където е прочел нещо, в тема която и без това е за споделяне на информация Ей са пак цитираш информация на ФИАТ, ма къде си я прочел, къде са я казали, къде е тоз факт, няма братче
Пък в същото време ти цитирах Харалд Вестер, един от топ мениджърите на ФИАТ и отговарящ за Мазерати и Алфа казва обратното, че са тръгвали от Крайслер, за да спестя пари - туй смятам е достатъчно високо ниво в компанията, че да може да се смята за казано от името на ФИАТ
А "някой колеги които твърдят, че ФИАТ ловят с трици маймуни", са ти постнали една снимка на която се вижда почти гол монокок на Мазерати сравнен с почти гол монокок на Крайслер да видиш ко става отдолу, колко много се различават, ма ти даже не си цъкнал снимката, ей тъй от любопитство
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015 Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997[Ex]
Единственото общо между платформата на 300C и Quattroporte/Ghibli е само задното окачване и и средната и задната част на платформата. Предната част и предното окачване са различни. И разбира се Мазерати ползват повече алуминий в нея. А новата платформа за Джулия ще е напълно нова, като се очаква да се ползва от новите модели на Алфа/Мазерати/Крайслер и Додж.
No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве )
e46 328Ci (чорбаджийска кола)
Единственото общо между платформата на 300C и Quattroporte/Ghibli е само задното окачване и и средната и задната част на платформата. Предната част и предното окачване са различни...
Добре, е никой ли не отвори снимката дето Пух качи, там ясно се вижда че рогата отпред са едно към едно
Явно тука секи разбира разлини неща под понятието "платформа", за един носачите са част от платформата, за друг не са, за трети ако междуосието е едим самтиметър различно начи платформата е изцяло нова... На ей туй са му се казва изгубени в превода.
Аз предлагам за опростение да приемем че сяка кола се строи на различна, изцяло нова платформа и да приключваме спора, то явно че само лаладжийстваме
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015 Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997[Ex]
Comment